torsdag 5 november 2009

Färdigskrivet

OM någon till äventyrs skulle komma in på den här bloggen så är det nog ganska lätt att förstå att den har blivit övergiven. Min tanke med två bloggar var att skriva om mitt vardagsliv i en mer personlig blogg och om djupa politiska tankar i den här. På så sätt ville jag vara mindre tråkig i den personliga, som kanske läses av folk som inte själva är politiskt intresserade. Men en person hjälpte mig att förstå att det ju blev någon slags personlighetsklyvning: jag är jag antingen jag är personlig eller "politisk". Så jag samlar ihop mina tankar, av olika slag, i en enda blogg www.ingersvardag.blogspot.com
Välkommen dit - om Du vill. Kommentera gärna!

1 kommentar:

  1. Hur gick det sedan?

    Jag bodde i Örebro 1955 - 1962.
    Nu bor jag i Stockholm. Har barnbarn som har anledning åka till Örebro ibland.
    Har haft hundar, Dandy och Bimbo mern det var längesen.

    SvaraRadera